Ota yhteyttä tukitiimiimme.
CardioSignal on osa OMRON connectin Premium-palveluita versiosta 7.9.0 alkaen. Se on mobiilisovellus ja CE-luokan IIa lääkinnällinen laite, joka havaitsee sydämesi liikkeet. CardioSignal hyödyntää patentoitua teknologiaa, jonka on kliinisesti osoitettu havaitsevan eteisvärinän 96 %:n tarkkuudella.
Kaikki CardioSignal-mittaukset näytetään OMRON connectissa kohdassa ”CardioSignal” ja ne lisätään myös Premium-raporttiin.
Älypuhelimissa on herkät liikesensorit. CardioSignal käyttää näitä sensoreita tunnistaakseen sydämesi liikkeet. Puhelimen herkät liikeanturit kykenevät havaitsemaan sydämen pumppausliikkeen rintakehään aiheuttamia pieniä värähdyksiä, joita tulkitsemalla CardioSignal-sovellus kykenee tekemään päätelmiä sydämen toiminnasta. Toimiakseen luotettavasti, sovellus tarvitsee molempien anturien tuottamaa tietoa ja kunnollisen mekaanisen yhteyden puhelimen ja rintakehän välillä.
Kyllä, sinun on ladattava CardioSignal-sovellus puhelimeesi. Sovellus on ladattavissa Appstoresta ja Google Play Storesta.
Kun sinulla on Premium OMRON connect -tili, sinun EI TARVITSE luoda tiliä CardioSignal-sovelluksessa.
1. Selaa oikealle OMRON connectin yläreunan valikkopalkissa ja napauta CardioSignal-välilehteä. Valitse sitten ”Ota uusi kardiogrammitallenne”. Sinut siirretään automaattisesti CardioSignal-sovellukseen.
2. Käy selinmakuulle, rentoudu ja valitse sitten CardioSignal-sovelluksesta ”Aloita”.
3. Aseta puhelimesi keskelle rintakehääsi siten, että sen näyttö osoittaa ylöspäin.
4. Pidä kätesi rentoina vartalosi sivuilla. Älä puhu, yski tai liiku mittauksen aikana.
5. Kun mittaus on tehty, sovellus antaa äänimerkin ja puhelin värisee kevyesti. Voit nyt nostaa älypuhelimen pois rintakehältäsi.
6. Sovellus näyttää tulokset, kun analyysi on valmis.
7. Voit palata takaisin OMRON connectiin napauttamalla ”Avaa OMRON connect”.
Mittaustulokset siirretään automaattisesti OMRON connectiin ja näytetään sovelluksen CardioSignal-osiossa. Löydät Cardiosignal-välilehden selaamalla oikealle yläosan valikkopalkissa.
Jos mittaus jatkuvasti epäonnistuu, suojakuori kannattaa poistaa. Huolehdi myös, ettei puhelimesi ole kytketty muihin laitteisiin mittauksen aikana.
Lisätietoa CardioSignal-sovelluksesta löytyy osoitteesta https://cardiosignal.com/.
iOS
|
Android |
1. Poista OMRON-laite älylaitteen Bluetooth-asetuksista. o Avaa älylaitteen Asetukset-sovellus. o Napauta "Bluetooth"-asetusta päästäksesi Bluetooth-valintanäyttöön. o Valitse OMRON-laitteesi. o Napauta "i"-painiketta. o Napauta "Unohda tämä laite"-painiketta poistaaksesi OMRON-laitteen Bluetoothin Oma laite -asetuksista.
2. Lisää uusi laite OMRON connect -sovellukseen. Avaa OMRON connect -sovellus -> Profiili -> Yhdistetyt laitteet, ja napauta "Lisää uusi laite" -> Valitse laite, jonka haluat yhdistää.
3. Pariliitä OMRON-laite sovellukseen Noudata sovelluksessa olevia pariliitosohjeita.
HUOMAA: Jos et löydä Bluetooth-asetuksia älylaitteeltasi, tarkista Bluetooth-asetusten sijainti laitteessasi sen valmistajalta. |
1. Poista OMRON-laite älylaitteen Bluetooth-asetuksista. o Avaa Asetukset -> Yhteydet. o Napauta "Bluetooth"-asetuksia. o Napauta rataskuvaketta poistaaksesi OMRON-laitteesi pariliitoksen. o Valitse oikeasta alakulmasta "Poista pariliitos"-painike.
2. Lisää uusi laite OMRON connect -sovellukseen.
3. Pariliitä OMRON-laite sovellukseen Noudata sovelluksessa olevia pariliitosohjeita.
HUOMAA: Jos et löydä Bluetooth-asetuksia älylaitteeltasi, tarkista Bluetooth-asetusten sijainti laitteessasi sen valmistajalta. |
o P-tila on pariliitostila. Voit asettaa verenpainemittarin pariliitostilaan painamalla siirtopainiketta (Bluetooth tai siirto) 3–5 sekunnin ajan. Näet näytössä vilkkuvan "P":n.
o O-tila on siirrä- tai synkronoi-tila. Voit asettaa verenpainemittarin siirtotilaan painamalla siirtopainiketta (Bluetooth tai siirto) kerran. Näet näytössä vilkkuvan "O":n.
Pariliitosta ei ole tarpeen uusia paristojen vaihdon jälkeen. Aseta oikea päivämäärä ja aika monitoriin noudattamalla jotakin seuraavista vaiheista:
o Aseta monitori siirtotilaan painamalla näytön "Siirto"- tai "Bluetooth"-painiketta. Näet näytössä vilkkuvan "O":n. Käynnistä sovellus ja napauta synkronointikuvaketta kojelaudassa synkronoidaksesi monitorin manuaalisesti sovelluksen kanssa. Jos automaattinen synkronointi on PÄÄLLÄ, synkronointi alkaa automaattisesti, kun sovellus käynnistetään.
o Voit asettaa päivämäärän ja kellonajan manuaalisesti monitoriin. Katso käyttöohjeesta, kuinka päivämäärä ja kellonaika asetetaan manuaalisesti monitoriin.
iOS
|
Android |
1. Varmista, että automaattinen synkronointi on PÄÄLLÄ pariksi liitetylle laitteelle. Tämä voidaan varmistaa napauttamalla (...) -merkkiä → Siirry profiiliin → Siirry yhdistettyihin laitteisiin → Varmista, että automaattinen synkronointi on PÄÄLLÄ. Tämä varmistaa, että sovellus synkronoi tiedot laitteeltasi 3 minuutin välein. Voit myös käynnistää synkronointiprosessin avaamalla sovelluksen.
2. Voit siirtää tietosi laitteelta käsin. Toimi näin: o Paina verenpainemittarin Start/Stop-painiketta tyhjentääksesi näytön. o Napauta synkronointikuvaketta sovelluksen kojelaudassa (sijaitsee oikeassa yläkulmassa). o Jos synkronointi ei vieläkään onnistu, noudata verenpainemittarin pariliitoksen purkamista ja yhdistämistä koskevaa ohjeistusta kysymyksessä "En onnistu yhdistämään verenpainemittariani" kuvatulla tavalla. Uudelleen yhdistäminen ei poista tietoja laitteesta.
3. Kytke OMRON connectin lupa käyttää sijaintia PÄÄLLE. Jos haluat antaa OMRON connect -sovellukselle luvan käyttää sijaintitietoja, toimi näin: Asetukset -> Tietosuoja -> Sijaintipalvelut -> Napauta "OMRON connect" -sovellusta ja ota sijainti käyttöön
Huom.: Tarkka polku voi vaihdella älylaitteen ja sen käyttöohjelmiston version mukaan. |
1. Varmista, että automaattinen synkronointi on PÄÄLLÄ pariksi liitetylle laitteelle. Tämä voidaan varmistaa napauttamalla (...) -merkkiä → Siirry profiiliin → Siirry yhdistettyihin laitteisiin → Varmista, että automaattinen synkronointi on PÄÄLLÄ. Tämä varmistaa, että sovellus synkronoi tiedot laitteeltasi 3 minuutin välein. Voit myös käynnistää synkronointiprosessin avaamalla sovelluksen.
2. Voit siirtää tietosi laitteelta käsin. Toimi näin: o Paina verenpainemittarin Start/Stop-painiketta tyhjentääksesi näytön. o Napauta synkronointikuvaketta sovelluksen kojelaudassa (sijaitsee oikeassa yläkulmassa). o Jos synkronointi ei vieläkään onnistu, noudata verenpainemittarin pariliitoksen purkamista ja yhdistämistä koskevaa ohjeistusta kysymyksessä "En onnistu yhdistämään verenpainemittariani" kuvatulla tavalla. Uudelleen yhdistäminen ei poista tietoja laitteesta.
3. Kytke OMRON connectin lupa käyttää sijaintia PÄÄLLE. Jos haluat antaa OMRON connect -sovellukselle luvan käyttää sijaintitietoja, toimi näin: Asetukset -> Sijainti -> Sovellusluvat -> Napauta "OMRON connect" -sovellusta ja ota sijainti käyttöön
Huom.: Tarkka polku voi vaihdella älylaitteen ja sen käyttöohjelmiston version mukaan.
|
iOS
|
Android |
o Jos OMRON connect -sovellus kehotti kytkemään sijaintipalvelut päälle ja hylkäsit pyynnön, sijaintipalvelut on kytkettävä päälle monitorin synkronoimiseksi.
o Jos haluat antaa OMRON connect -sovellukselle luvan käyttää sijaintitietoja, toimi näin:
Asetukset -> Tietosuoja -> Sijaintipalvelut -> Napauta "OMRON Connect" -sovellusta ja ota sijainti käyttöön
o Huom: Tarkka polku voi vaihdella älylaitteen ja sen käyttöohjelmiston version mukaan. |
o Jos OMRON connect -sovellus kehotti kytkemään sijaintipalvelut päälle ja hylkäsit pyynnön, sijaintipalvelut on kytkettävä päälle monitorin synkronoimiseksi.
o Jos haluat antaa OMRON connect -sovellukselle luvan käyttää sijaintitietoja, toimi näin:
Asetukset -> Sijainti -> Sovellusluvat -> Napauta "OMRON Connect" -sovellusta ja ota sijainti käyttöön
o Huom: Tarkka polku voi vaihdella älylaitteen ja sen käyttöohjelmiston version mukaan. |
Automaattinen synkronointi kytkeytyy automaattisesti PÄÄLLE, kun verenpainemittari pariliitetään sovellukseen. Synkronointi alkaa sovelluksen käynnistämisen yhteydessä, jos automaattinen synkronointi on PÄÄLLÄ "Liitetyt laitteet"-näkymässä.
Voit poistaa automaattisen synkronoinnin käytöstä sovelluksessa napauttamalla plus-valikkoa (...) ja valitsemalla Profiili → Yhdistetyt laitteet. Jokaisessa laitteessa on automaattinen synkronointivaihtoehto. Napauta "Pois"-painiketta kytkeäksesi automaattisen synkronoinnin pois päältä.
Lukemat siirretään sovellukseen 3 minuutin kuluessa sijainnin käyttöoikeusasetuksista riippuen. Mikäli siirto ei onnistu, kokeile muodostaa laitepari uudelleen.
Poistetun lukeman voi palauttaa sovelluksesta kahdella eri tapaa:
1. Muodosta laitepari uudelleen ja synkronoi kaikki tiedot.
Siirry profiilissasi kohtaan ”Yhdistetyt laitteet”, etsi laitteesi ja napauta ”Pura liitos”. Avaa sitten Älylaitteen asetukset ja napauta ”Bluetooth”-asetusta siirtyäksesi Bluetooth-valintanäyttöön. Etsi laitteesi ja napauta ”i”-kuvaketta (iOS) tai hammasrataskuvaketta (Android) laitteen unohtamiseksi. Muodosta sitten laitepari ja napauta Yhdistetyt laitteet -osiossa olevan laitteesi kuvan alapuolelta ”Synkronoi kaikki tiedot”.своето устройство и докоснете иконата ''i'' (за IOS) или иконата на зъбно колело (Android), за да бъде забравено устройството. След това сдвоете устройството и докоснете "Синхронизиране на всички данни" под изображението му в раздела "Свързани устройства".
2. Lisää lukema manuaalisesti.
Manuaalinen lukema -painike löytyy näytön alareunasta kussakin osiossa.
Voit siirtää kaikki lukemasi napauttamalla "Synkronoi kaikki tiedot"-painiketta pariksi liitetyn monitorin alla "Liitetyt laitteet" -näkymässä. Sovelluksesta jo siirrettyjä tai poistettuja tietoja ei kuitenkaan siirretä uudelleen.
Älä kirjaudu ulos sovelluksesta, kun tiedonsiirto on käynnissä. Sinun on odotettava, kunnes tiedonsiirtoprosessi on valmis.
Synkronointianimaatio tarkoittaa, että sovellus yrittää siirtää lukemia mittarista, kun automaattisen synkronoinnin toiminto on käytössä.
Mikäli synkronointianimaatio pysyy näytössä pitkään eikä lopu edes minuutin kuluttua (yhden laitteen pariliitoksen osalta; Siirtoaika voi olla pidempi sovelluksen kanssa pariksi liitettyjen laitteiden määrästä riippuen; sulje sovellus ja käynnistä se uudelleen. Vaihtoehtoisesti voit kytkeä automaattisen synkronoinnin toiminnon pois päältä Liitetyt laitteet -näkymässä.
Jos haluat poistaa lukeman, avaa Historia-osio ja siirry kohteeseen, josta haluat poistaa lukeman.
o Jos tiedot näytetään luettelona, etsi poistettava lukema ja pyyhkäise vasemmalle. Näkyviin tulee punainen roskakorikuvake. Napsauta kuvaketta ja vahvista poisto.
o Jos tiedot näytetään kaaviona, etsi kaavion oikeasta yläreunasta Luettelo-painike. Kun napautat sitä, kaikki lukemat näytetään luettelona. Etsi poistettava lukema ja pyyhkäise vasemmalle. Näkyviin tulee punainen roskakorikuvake. Napsauta kuvaketta ja vahvista poisto. betűtípussal jelölt szemetes. Kattintson rá, és erősítse meg, hogy törölni szeretné.
OMRON connect vaatii käyttäjiä luomaan tilin tärkeistä huoltopäivityksistä ja huolloista ilmoittamista varten. Tilin luominen ei anna OMRONille lupaa tallentaa tai tarkastella terveystietojasi. OMRON connect ei koskaan myy tietojasi kolmansille osapuolille eikä jaa niitä kenellekään ilman lupaasi.
1. Avaa OMRON connect -sovellus älylaitteellasi
2. Napauta sisäänkirjautumisnäkymässä "Apua sisäänkirjautumiseen"
3. Anna sähköpostiosoite, jota käytit OMRON connect-tilin luomiseen ja napauta sitten "Nollaa salasana"
4. Näet näytöllä vahvistusviestin "Tarkista sähköpostisi salasanan palautuslinkin sisältävän viestin varalta."
5. Siirry sen sähköpostiosoitteen postilaatikkoon, joka olet liittänyt OMRON connect-tilisi sähköpostiosoitteeksi. Avaa sitten OMRON connect:n salasanan nollausviesti
6. Napauta salasanan palautusviestissä "tästä"
7. Kirjoita uusi salasana "Uusi salasana"- ja "Vahvista salasana"-kenttiin
8. Napauta sitten "Päivitä salasana"-painiketta
9. Kun olet valmis, näet viestin, jossa lukee "Salasana päivitetty onnistuneesti"
10. Voit nyt avata uudelleen OMRON connect-sovelluksen, siirtyä kirjautumisnäkymään ja kirjautua sisään uudella salasanallasi
Jos sinulla ei ole pääsyä kyseiseen sähköpostiosoitteeseen salasanasi nollaamiseksi, tai jos et ole saanut salasanan nollaussähköpostiviestiä, ota yhteyttä osoitteeseen support-omron.connect@eu.omron.com saadaksesi apua.
Ei, OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellusta tuetaan vain Yhdysvalloissa, Kanadassa ja EMEA-alueella (Euroopassa, Lähi-Idässä, ja Aasian maissa). Sovellusta ei voi ladata muissa maissa.
iOS 10 ja uudemmat
Android 7 ja uudemmat
1. Asenna OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus uudelleen.
2. Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
3. Muodosta laitepari uudelleen. Siirry Profiili -> Yhdistetyt laitteet -näkymään.
Voit viedä tietosi sovelluksen Historia-osiosta. Toimi seuraavasti:
a. Napauta näytön alareunassa olevaa Historia-välilehteä
b. Napauta näytön oikeassa yläkulmassa olevaa Jaa-kuvaketta
c. Jos et ole premium-palvelun tilaaja, napauta "Normaaliraportti" seuraavassa näkymässä
d. Valitse jaettavien tietojen tyyppi
e. Valitse ajanjakso, jolta haluat jakaa lukemat
f. Valitse haluamasi tiedostomuoto: Excel tai PDF
g. Valitse Lähetä minulle.
h. Jos päätät lähettää toiselle henkilölle, valitse Lähetä toiselle -vaihtoehto ja kirjoita sähköpostiosoite näkyviin tulevaan sähköpostiosoitekenttään.
i. Jaa raportti napauttamalla Lähetä-painiketta
Kehonkoostumusmonitori (VIVA) ja Bluetooth®-vaaka:
a. Bluetooth®-yhteydellä varustettu OMRON kehonkoostumusmonitori ja vaaka voidaan yhdistää jopa 4 eri tiliin (4 mobiililaitteeseen) samanaikaisesti
b. Jokaisen käyttäjän on luotava oma OMRON Connect US/CAN/EMEA -tili mobiililaitteeseensa ja yhdistettävä kehonkoostumusmonitori ja vaaka.
c. Varmista, että jokainen käyttäjä valitsee yksilöllisen käyttäjän (käyttäjä 1, käyttäjä 2, käyttäjä 3, tai käyttäjä 4) pariliitoksen muodostamisen yhteydessä. Valittu käyttäjänumero voidaan tarkistaa "Yhdistetyt laitteet" -näkymästä.
d. Kehonkoostumusmonitorissa ja vaa'assa on myös vieraskäyttötila. Niiden avulla asiakkaat tai vieraat voivat mitata painonsa. Vieraskäytössä mitatut tiedot eivät siirry sovellukseen
Huom.: Katso käyttöohjeesta, kuinka lukema tallennetaan vierastilassa.
Jos sovellus kaatuu tai jumiutuu tiettyjen ominaisuuksien käytön aikana, yritä sulkea sovellus ja käynnistää se uudelleen. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä osoitteeseen support-omron.connect@eu.omron.com saadaksesi apua.
a. Napauta näytön alareunassa olevaa profiilivälilehteä
b. Napauta tilin asetuskuvaketta näytön oikeassa yläkulmassa
c. Valitse "poista tili".
Jos olet premium-käyttäjä, jolla on aktiivisia tilauksia, muista peruuttaa myös tilaussuunnitelma välttääksesi automaattiset maksut tilauksen uusiutumisen yhteydessä. Vieraile App Storessa tai Google Play Kaupassa peruuttaaksesi tilauksen.
o Jos EKG-tallennus keskeytyy puhelun tai sähköposti-ilmoituksen vuoksi, tallennus on uusittava.
o Kun tallennat EKG:tä, älä käytä sovellusta, joka kuluttaa liikaa älypuhelimen laskentaresursseja, pitää ääntä tai käyttää puhelimesi mikrofonia.
o Varmista, että puhelimesi mikrofoni toimii, kun tallennat EKG:tä.
o Varmista, että EKG-monitori toimii, kun tallennat EKG:tä.
o Koska EKG-laite siirtää tietoja ultraäänellä, muista tehdä EKG-tallennus hiljaisessa paikassa.
Pariliitosta ei ole tarpeen uusia paristojen vaihdon jälkeen. Aseta oikea päivämäärä ja aika monitoriin noudattamalla jotakin seuraavista vaiheista:
a. Aseta monitori siirtotilaan painamalla näytön "Siirto"-, "Bluetooth"- tai "Kello"-painiketta. Näet näytössä vilkkuvan "O":n. Käynnistä sovellus ja napauta synkronointikuvaketta kojelaudassa synkronoidaksesi monitorin manuaalisesti sovelluksen kanssa. Jos automaattinen synkronointi on PÄÄLLÄ, synkronointi alkaa automaattisesti, kun sovellus käynnistetään.
b. Voit asettaa päivämäärän ja kellonajan manuaalisesti monitoriin. Katso käyttöohjeesta, kuinka päivämäärä ja kellonaika asetetaan manuaalisesti monitoriin.
Jos OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus kehotti kytkemään sijaintipalvelut päälle ja hylkäsit pyynnön, sijaintipalvelut on kytkettävä päälle monitorin synkronoimiseksi. Jos haluat antaa OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellukselle luvan käyttää sijaintitietoja, toimi näin:
iOS: Tarvitaan vain taustatiedonsiirtoon.
Asetukset -> Tietosuoja -> Sijaintipalvelut -> Napauta "OMRON Connect" -sovellusta ja ota sijainti käyttöön
Android:
Asetukset -> Sijainti -> Sovellusluvat -> Napauta "OMRON Connect" -sovellusta ja ota sijainti käyttöön
Huom.: Tarkka polku voi vaihdella älylaitteen ja sen käyttöohjelmiston version mukaan.
o P-tila on pariliitostila. Voit asettaa verenpainemittarin pariliitostilaan painamalla siirtopainiketta (Bluetooth, siirto, tai kello) 3–5 sekunnin ajan. Näet näytössä vilkkuvan "P":n.
o O-tila on siirrä- tai synkronoi-tila. Voit asettaa verenpainemittarin siirtotilaan painamalla siirtopainiketta (Bluetooth, siirto, tai kello) kerran. Näet näytössä vilkkuvan "O":n.
Varmista, että automaattinen synkronointi on otettu käyttöön sovelluksessa. Tarkasta tämä napauttamalla plus-valikkoa (+) ja siirry Profiiliin -> yhdistetyt laitteet -näkymään.
Jotta OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus voi jakaa verenpainetietosi Apple Healthin/Google Fitin/Samsung Healthin kanssa, Apple Health/Google Fit/Samsung Health on otettava käyttöön OMRON Connect -sovelluksessa.
Ohjeet Apple Healthin käyttöönottoon OMRON Connect -sovelluksessa
1. Siirry sovelluksessa kohtaan "Profiili"
2. Napauta "Sovellusasetukset"
3. Napauta "Jaa tiedot muiden sovellusten kanssa"-kohdassa "Apple Health"
4. Napauta "Yhdistä"
5. Ota käyttöön luokat, jotka haluat jakaa, ja napauta "Salli".
Google Fitin käyttöönottovaiheet OMRON Connect -sovelluksessa
1. Siirry sovelluksessa kohtaan "Profiili"
2. Napauta "Sovellusasetukset"
3. Valitse "Jaa tiedot muiden sovellusten kanssa"-kohdassa "Google Fit".
4. Napauta "Yhdistä"
5. Kirjaudu sisään noudattamalla näytössä näkyviä ohjeita
6. Napauta "Salli"
Vaiheet Samsung Healthin käyttöönottamiseksi OMRON Connect -sovelluksessa
1. Siirry sovelluksessa kohtaan "Profiili"
2. Napauta "Sovellusasetukset"
3. Napauta "Jaa tiedot muiden sovellusten kanssa" -kohdassa "Samsung Health"
4. Napauta "Yhdistä"
5. Ota käyttöön luokat, jotka haluat jakaa
6. Kirjaudu sisään tarvittaessa noudattamalla näytön ohjeita
7. Napauta "Valmis"
Huomaa, että Google Fit ja Samsung Health ovat saatavilla vain Android-puhelimissa, eivät iPhonessa.
OMRON-sovelluksen käyttäminen edellyttää tiettyjen käyttöoikeuksien myöntämistä.
Alla on luettelo OMRON iOS -sovelluksen edellyttämistä käyttöoikeuksista ja niiden käytöstä:
1. Bluetooth: OMRON-monitorien tiedonsiirto edellyttää Bluetooth-käyttölupaa.
2. Sijainti: iOS-laitteet käyttivät Applen iBeacon-toimintoa OMRON-monitorien taustatiedonsiirtoa varten. Sen käyttö edellyttää sijaintipalvelujen käyttölupaa.
3. Kameran käyttöoikeus: Tämä lupa tarvitaan, jotta voit lisätä tilillesi profiilikuvan kameran avulla. Tätä käytetään myös lisättäessä lääkekuvia.
4. Kuvagallerian käyttöoikeus: Tämä lupa tarvitaan, jotta voit lisätä tilillesi profiilikuvan sovelluksen avulla. Tätä käytetään myös lisättäessä lääkekuvia.
5. Järjestelmän ilmoitusten käyttöoikeus: Tämä lupa vaaditaan, jos käytät HeartGuidea™ ja haluat saada ilmoituksen HeartGuide™-palveluun, kun puhelimesi vastaanottaa tekstiviestin, puhelun tai sähköpostin.
Alla on luettelo OMRON Android -sovelluksen käyttöoikeuksista ja niiden käytöstä:
1. Sijainti: Tämä lupa vaaditaan laiteparin muodostamiseen Bluetoothin kautta, joka toimii tunnistamalla lähellä olevat erllislaitteet skannaustoiminnon avulla.
2. Kuvat/mediatiedostot/muut tiedostot: Tämä lupa vaaditaan, jotta voit lisätä profiilikuvan tilillesi. Vaikka mediatiedostot ja muut tiedostot on yleensä ryhmitelty yhteen älylaitteellasi olevien valokuvien kanssa, emme käytä mediatiedostojasi tai muita tiedostojasi.
3. Yhteystiedot: Tämä lupa vaaditaan, jos käytät HeartGuidea™ yhteystietojesi nimien näyttämiseen HeartGuide™-palvelussa, kun joku soittaa tai lähettää viestejä.
4. Puhelut: Tämä lupa vaaditaan, jos käytät HeartGuidea™ puheluilmoitusten lähettämiseen HeartGuide™-laitteeseen.
5. Tekstiviestit: Tämä lupa vaaditaan, jos käytät HeartGuidea™ lukeaksesi tekstiviestejä ja vastaanottaaksesi tekstiviesti-ilmoituksia HeartGuide™-laitteeseen.
Huomaathan, että sinun ei tarvitse sallia pääsyä näihin käyttöoikeuksiin, ellet halua. Jos haluat tarkastella ja/tai poistaa joitakin näistä käyttöoikeuksista, siirry mobiililaitteesi asetuksiin.
Huomaathan, että OMRON Connect US/CAN/EMEA ei seuraa tai tallenna sijaintitietojasi.
Jos muodostat pariliitoksen tai synkronoit monitorin iOS-/Android-laitteen kanssa, sinua saatetaan pyytää ottamaan käyttöön "sijaintipalvelut".
Google tarvitsee pääsyn sijaintipalveluihin Bluetooth-viestinnän suorittamiseksi. Google on muuttanut käyttöoikeusvaatimuksiaan Android OS 6.0:sta alkaen. Tämän vuoksi tarvitaan "sijaintitietojen käyttölupa" OMRON-monitorisi synkronointiin Android-laitteesi kanssa.
Lisätietoja saat alla olevasta linkistä:
https://developer.android.com/about/versions/marshmallow/android-6.0-changes.html#behavior-hardware-id
OMRON-verenpainemittarien "iBeacon"-toiminnallisuuden tukeminen edellyttää sijaintitietojen käyttölupaa iOS-laitteilla. Tämän ominaisuuden avulla lukemasi siirretään sovellukseen avaamatta sovellusta erikseen. Jos estät sijaintipalvelujen käyttämisen, sovellus ei pysty synkronoimaan tietoja monitorista.
OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus edellyttää, että puhelimesi sijaintipalvelut on kytketty päälle, jotta se voi käyttää Bluetoothia skannaukseen monitoriesi synkronoimiseksi.
Google lisäsi sijaintilupavaatimuksen lievittääkseen huolta siitä, että Bluetooth-majakoita voidaan käyttää sijaintisi jäljittämiseen ilman lupaasi Bluetooth-skannauksen aikana, kuten monitorien synkronoinnin edellyttämän skannauksen aikana. Kun myönnät OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellukselle luvan käyttää sijaintiasi, monitorisi voidaan synkronoida, mutta OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus ei tallenna tai seuraa sijaintiasi.
Lisätietoja Bluetooth-tekniikasta on Bluetooth Special Interest Groupin verkkosivustolla osoitteessa bluetooth.com.
Lisätietoja Googlen käyttöoikeusvaatimuksista on Googlen Android 6.0 -muutosasiakirjassa:
https://developer.android.com/about/versions/marshmallow/android-6.0-changes.html#behavior-hardware-id
Saat lahjakortin lunastuskoodin sähköpostiviestinä, jonka lähettäjän osoite on noreply-healthcare-EMEA@omron.com
Voit peruuttaa tilauksen sovelluksessa tai App Storessa/Google Play Kaupassa.
Peruuttaaksesi tilauksen OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovelluksessa:
a. Avaa OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus
b. Siirry kohtaan Profiili -> Premium-ominaisuudet
c. Napauta "Hallinnoi tilaustani"-painiketta
d. Napauta "Peruuta tilaukseni"-osiossa "Kyllä"-painiketta
e. Napauta seuraavassa ponnahdusikkunassa "Vahvista"-painiketta
f. Sinut ohjataan App Storeen tai Google Play Storeen. Etsi OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus ja peruuta tilaus
Peruutus App Storessa:
iOS:
a. Avaa "App Store" älylaitteessasi
b. Napauta "Profiili"-painiketta oikeassa yläkulmassa
c. Napauta "Tilaukset"
d. Etsi OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus ja peruuta tilaus
Jos sinulla ei ole pääsyä iPhoneen tai Maciin, katso alla olevasta linkistä kuinka peruutat tilauksesi:
https://support.apple.com/en-us/HT202039
Peruutus Google Play Kaupassa:
Android:
a. Avaa "Play Store" älylaitteessasi
b. Napauta "Profiili"-painiketta oikeassa yläkulmassa
c. Napauta "Maksut & tilaukset"
d. Napauta "Tilaukset"
e. Etsi OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus ja peruuta tilaus
Jos sinulla ei ole pääsyä Android-puhelimeesi, katso alla olevasta linkkistä ohjeet tilauksen peruuttamiseen:
https://support.google.com/googleplay/answer/7018481
Katso Applen ja Googlen hyvityskäytännöt.
Apple: https://support.apple.com/en-us/HT204084
Android: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=en
Varmista seuraavat asiat ilmoituksien saamiseksi:
"Ilmoitukset" ovat KÄYTÖSSÄ sovelluksen kohdassa Profiili -> Sovellusasetukset. Toimi näin:
iOS:
1. Siirry älylaitteesi asetuksiin
2. Valitse OMRON Connect -sovellus
3. Varmista, että ilmoitukset on otettu KÄYTTÖÖN
Android:
1. Siirry älylaitteesi asetuksiin
2. Varmista, että OMRON Connect -sovelluksen ilmoitukset ovat KÄYTÖSSÄ
3. Napauta "OMRON Connect". Varmista, että ilmoitukset ovat KÄYTÖSSÄ