OMRON connect Support

Siirtyminen OMRON Connect -sovelluksen vanhasta versiosta OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellukseen.

OMRON Connect Cloud -pilvitilin käyttäjät: 
    1. Lataa OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus 
    2. Kirjaudu sisään samoilla kirjautumistiedoilla (käyttäjänimi/salasana), joita käytit OMRON Connect -sovelluksen vanhassa versiossa. Jos et muista salasanaasi, voit nollata sen napauttamalla sisäänkirjautumisapua-linkkiä kirjautumisnäkymässä.
    3. Kun kirjaudut sisään, sinulle tarjotaan mahdollisuus testata OMRON Connect -sovelluksen vanhassa versiossa pariksi liitettyjen OMRON-laitteiden liitettävyys.
    4. Kaikki tietosi OMRON Connecti -sovelluksen vanhasta versiosta ovat nähtävissä uudessa OMRON connect US/CAN/EMEA -sovelluksessa.
    Muut kuin pilvitilin käyttäjät
         • Android: 
    1. Avaa nykyinen OMRON Connect -sovellus
    2. Napsauta "Lataa uusi sovellus" tässä näkymässä


    3. Lataa OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus Apple Storesta (iOS-laitteet) ja Google Play Kaupasta (Android-laitteet). 
    4. Noudata ohjeita luodaksesi tilin (käyttäjätunnus ja salasana) uuteen OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellukseen.
Huom.: Yksityisyytesi suojaaminen edellyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan, jotta terveystietoja voidaan tallentaa ja katsella Omron Connectissa, vaikka tiedot olisi tallennettu paikallisesti puhelimeesi.
    5. Kun sovellus on asennettu, napauta "Aloita siirto"-painiketta


    6. Tiedot siirretään automaattisesti vanhasta sovelluksesta uuteen sovellukseen 


    7. Kun tiedonsiirto on suoritettu, vanha OMRON Connect -sovellus on poistettava käytöstä, jotta vältytään vanhan ja uuden sovelluksen väliseltä tiedonsiirtoristiriidalta. 


    8. Kun tiedonsiirto on valmis, näet vahvistusilmoituksen. 


• iOS:
    1. Avaa nykyinen OMRON Connect -sovellus
    2. Napsauta "Lataa uusi sovellus" tässä näkymässä


    3. Lataa OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus Apple Storesta (iOS-laitteet) ja Google Play Kaupasta (Android-laitteet). 
    4. Noudata ohjeita luodaksesi tilin (käyttäjätunnus ja salasana) uuteen OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellukseen.
    Huom.: Yksityisyytesi suojaaminen edellyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan, jotta terveystietoja voidaan tallentaa ja katsella Omron Connectissa, vaikka tiedot olisi tallennettu paikallisesti puhelimeesi.
    5. Kun uusi OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus on asennettu, siirrä tiedot napauttamalla vihreää painiketta alla. 


    6. Noudata vanhan sovelluksen siirto-ohjeita ja napauta "Siirrä tiedot"-painiketta


    7. Valitse uusi OMRON Connect -sovellus


    8. Kun tiedonsiirto on valmis, vanha OMRON Connect -sovellus on poistettava käytöstä, jotta vältytään vanhan ja uuden sovelluksen väliseltä tiedonsiirtoristiriidalta. 


    9. Kun tiedonsiirto on valmis, näet vahvistusilmoituksen.

Pariliitos/synkronointi

Vaihe 1: Poista OMRON-laite älylaitteen Bluetooth-asetuksista
    o iOS-älylaitteet: Verenpainemittarin poistaminen Bluetooth-asetuksista
        1. Avaa älylaitteen Asetukset-sovellus
        2. Napauta "Bluetooth"-asetusta päästäksesi Bluetooth-valintanäyttöön


        3. Valitse OMRON-laitteesi
        4. Napauta "i"-painiketta
    5. Napauta "Unohda tämä laite"-painiketta poistaaksesi OMRON-laitteen Bluetoothin Oma laite -asetuksista


    o Android-älylaitteet: Verenpainemittarin poistaminen Bluetooth-asetuksista
        1. Avaa Asetukset -> Yhteydet
        2. Napauta "Bluetooth"-asetuksia


        3. Napauta rataskuvaketta poistaaksesi OMRON-laitteesi pariliitoksen
        4. Valitse oikeasta alakulmasta "Poista pariliitos"-painike


Vaihe 2: Lisää uusi laite OMRON Connect -sovellukseen. 
Avaa OMRON Connect -sovellus -> Profiili -> Yhdistetyt laitteet, ja napauta "Lisää uusi laite" -> Valitse laite, jonka haluat yhdistää.
Vaihe 3: Pariliitä OMRON-laite sovellukseen
Noudata sovelluksessa olevia pariliitosohjeita. HUOMAA: Jos et löydä Bluetooth-asetuksia älylaitteeltasi, tarkista Bluetooth-asetusten sijainti laitteessasi sen valmistajalta.

1. Varmista, että automaattinen synkronointi on PÄÄLLÄ pariksi liitetylle laitteelle. Tämä voidaan varmistaa napauttamalla (+) -merkkiä → Siirry profiiliin → Siirry yhdistettyihin laitteisiin → Varmista, että automaattinen synkronointi on PÄÄLLÄ.
Tämä varmistaa, että sovellus synkronoi tiedot laitteeltasi 3 minuutin välein. Voit myös käynnistää synkronointiprosessin avaamalla sovelluksen.
2. Voit siirtää tietosi laitteelta käsin. Toimi näin:
    a. Paina verenpainemittarin Start/Stop-painiketta tyhjentääksesi näytön.
    b. Napauta synkronointikuvaketta sovelluksen kojelaudassa (sijaitsee oikeassa yläkulmassa).
    c. Jos synkronointi ei vieläkään onnistu, noudata verenpainemittarin pariliitoksen purkamista ja yhdistämistä koskevaa ohjeistusta kysymyksessä "En onnistu yhdistämään verenpainemittariani" kuvatulla tavalla. Uudelleen yhdistäminen ei poista tietoja laitteesta.
3. Kytke OMRON Connectin lupa käyttää sijaintia PÄÄLLE. Jos haluat antaa OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellukselle luvan käyttää sijaintitietoja, toimi näin:
iOS: (Tarvitaan vain taustatiedonsiirtoon)
Asetukset -> Tietosuoja -> Sijaintipalvelut -> Napauta "OMRON Connect" -sovellusta ja ota sijainti käyttöön
Android:
Asetukset -> Sijainti -> Sovellusluvat -> Napauta "OMRON Connect" -sovellusta ja ota sijainti käyttöön
Huom.: Tarkka polku voi vaihdella älylaitteen ja sen käyttöohjelmiston version mukaan.

Kirjautuminen/tili

OMRON Connect -sovelluksen turvallisuutta on paranneltu, ja sen käyttö edellyttää tilin luomista (käyttäjätunnus ja salasana). Voit valita, haluatko tallentaa terveystietosi OMRON-pilveen tai paikallisesti puhelimeesi.
Kyllä, sinun on kirjauduttava sisään uudestaan, kun olet päivittänyt sovelluksen uuteen versioon. Jos unohdit salasanasi, voit nollata sen napauttamalla "Apua sisäänkirjautumiseen"-linkkiä kirjautumisnäkymässä.

1.    Avaa OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus älylaitteellasi
2.    Napauta sisäänkirjautumisnäkymässä "Apua sisäänkirjautumiseen"
3.    Anna sähköpostiosoite, jota käytit OMRON Connect US/CAN/EMEA -tilin luomiseen ja napauta sitten "Nollaa salasana".
4.    Näet näytöllä vahvistusviestin "Tarkista sähköpostisi salasanan palautuslinkin sisältävän viestin varalta."
5.    Siirry sen sähköpostiosoitteen postilaatikkoon, joka olet liittänyt OMRON Connect US/CAN/EMEA -tilisi sähköpostiosoitteeksi. Avaa sitten OMRON Connect US/CAN/EMEA:n salasanan nollausviesti.6.    Napauta salasanan palautusviestissä "tästä"
7.    Kirjoita uusi salasana "Uusi salasana"- ja "Vahvista salasana" -kenttiin
8.    Napauta sitten "Päivitä salasana"-painiketta
9.    Kun olet valmis, näet viestin, jossa lukee "Salasana päivitetty onnistuneesti".
10.    Voit nyt avata uudelleen OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovelluksen, siirtyä kirjautumisnäkymään ja kirjautua sisään uudella salasanallasi

Jos sinulla ei ole pääsyä kyseiseen sähköpostiosoitteeseen salasanasi nollaamiseksi, tai jos et ole saanut salasanan nollaussähköpostiviestiä, ota yhteyttä osoitteeseen support-omron.connect@eu.omron.com saadaksesi apua.

Premium-tilauspalvelu tarjoaa parannetun lääkityksen seurannan, palkintoja, neuvoja ja paljon muuta.
Tämän päivityksen myötä voi kestää jopa 24 tuntia, ennen kuin kaikki tietosi synkronoidaan tilillesi. Huomaathan, että jos olet aiemmin asettanut verenpaineen ja lääkityksen seurantamuistutuksia, ne on asetettava uudelleen.

Yleiset kysymykset

Mobiilisovellus on älypuhelimeen tai tablet-laitteeseen tarkoitettu ohjelmisto. OMRON Connect US/CAN/EMEA -mobiilisovelluksen avulla voit siirtää tietoja langattomasti verenpainemittaristasi älypuhelimeesi tai kädessä pidettävään laitteeseen ja ladata lukemasi sovellukseen.

Ei, OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellusta tuetaan vain Yhdysvalloissa, Kanadassa ja EMEA-alueella (Euroopassa, Lähi-Idässä, ja Aasian maissa). Sovellusta ei voi ladata muissa maissa.

iOS 10 ja uudemmat
Android 7 ja uudemmat

Vaikka jotkut muut laitteet ja käyttöjärjestelmät ovat saattaneet toimia aiemmin, uudet päivitykset voivat estää niitä toimimasta tulevaisuudessa.
Mobiilisovellus on saatavilla MAKSUTTA. Mikäli haluat, voit tilata maksullisen premium-palvelun; se tarjoaa kehittyneempää lääkityksen seurantaa, palkintoja, neuvoja ja paljon muuta.

1.    Asenna OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus uudelleen. 
2.    Kirjaudu sisään tunnuksillasi. 
3.    Muodosta laitepari uudelleen.  Siirry Profiili -> Yhdistetyt laitteet -näkymään. 

Kyllä, mutta jos käytät virransäästöominaisuuksia, Sijaintipalvelut voivat sammua automaattisesti, kun akun virta on vähissä. Tässä tapauksessa sovelluksen määrittäminen ja synkronointi onnistuu taas normaalisti puhelimen lataamisen jälkeen.
Tarvitset Internet-yhteyden rekisteröityäksesi, kirjautuaksesi sisään ja muodostaaksesi laiteparin. Voit synkronoida lukemasi OMRON-verenpainemittarista myös silloin, kun et ole yhteydessä Internetiin. Kaikki lukemasi tallennetaan puhelimeen. Internet-yhteyden muodostaminen kuitenkin varmuuskopioi tietosi pilveen. Jos mobiilisovellus poistetaan ennen Internet-yhteyden muodostamista, puhelimeen tallennetut tiedot menetetään.

Voit viedä tietosi sovelluksen Historia-osiosta. Toimi seuraavasti:
    a.    Napauta näytön alareunassa olevaa Historia-välilehteä
    b.    Napauta näytön oikeassa yläkulmassa olevaa Jaa-kuvaketta
    c.    Jos et ole premium-palvelun tilaaja, napauta "Normaaliraportti" seuraavassa näkymässä
    d.    Valitse jaettavien tietojen tyyppi
    e.    Valitse ajanjakso, jolta haluat jakaa lukemat
    f.    Valitse haluamasi tiedostomuoto: Excel tai PDF
    g.    Valitse Lähetä minulle. 
    h.    Jos päätät lähettää toiselle henkilölle, valitse Lähetä toiselle -vaihtoehto ja kirjoita sähköpostiosoite näkyviin tulevaan sähköpostiosoitekenttään.
    i.    Jaa raportti napauttamalla Lähetä-painiketta


Kehonkoostumusmonitori (VIVA) ja Bluetooth®-vaaka:
    a.    Bluetooth®-yhteydellä varustettu OMRON kehonkoostumusmonitori ja vaaka voidaan yhdistää jopa 4 eri tiliin (4 mobiililaitteeseen) samanaikaisesti
    b.    Jokaisen käyttäjän on luotava oma OMRON Connect US/CAN/EMEA -tili mobiililaitteeseensa ja yhdistettävä kehonkoostumusmonitori ja vaaka.
    c.    Varmista, että jokainen käyttäjä valitsee yksilöllisen käyttäjän (käyttäjä 1, käyttäjä 2, käyttäjä 3, tai käyttäjä 4) pariliitoksen muodostamisen yhteydessä. Valittu käyttäjänumero voidaan tarkistaa "Yhdistetyt laitteet" -näkymästä.
    d.    Kehonkoostumusmonitorissa ja vaa'assa on myös vieraskäyttötila. Niiden avulla asiakkaat tai vieraat voivat mitata painonsa. Vieraskäytössä mitatut tiedot eivät siirry sovellukseen
Huom.: Katso käyttöohjeesta, kuinka lukema tallennetaan vierastilassa.

Jos sovellus kaatuu tai jumiutuu tiettyjen ominaisuuksien käytön aikana, yritä sulkea sovellus ja käynnistää se uudelleen. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä osoitteeseen support-omron.connect@eu.omron.com saadaksesi apua.

a.    Napauta näytön alareunassa olevaa profiilivälilehteä
b.    Napauta tilin asetuskuvaketta näytön oikeassa yläkulmassa
c.    Valitse "poista tili".

Jos olet premium-käyttäjä, jolla on aktiivisia tilauksia, muista peruuttaa myös tilaussuunnitelma välttääksesi automaattiset maksut tilauksen uusiutumisen yhteydessä. Vieraile App Storessa tai Google Play Kaupassa peruuttaaksesi tilauksen.

Kyllä, ne voivat häiritä EKG-tallennusta. Kytke ominaisuus pois päältä EKG:n tallennuksen ajaksi.

ECG: OMRON Complete

    o    Jos EKG-tallennus keskeytyy puhelun tai sähköposti-ilmoituksen vuoksi, tallennus on uusittava.
    o    Kun tallennat EKG:tä, älä käytä sovellusta, joka kuluttaa liikaa älypuhelimen laskentaresursseja, pitää ääntä tai käyttää puhelimesi mikrofonia.
    o    Varmista, että puhelimesi mikrofoni toimii, kun tallennat EKG:tä.
    o    Varmista, että EKG-monitori toimii, kun tallennat EKG:tä. 
    o    Koska EKG-laite siirtää tietoja ultraäänellä, muista tehdä EKG-tallennus hiljaisessa paikassa. 

EKG-tietojasi ei poisteta uloskirjautumisen yhteydessä. Voit poistaa kaikki tiedot poistamalla sovelluksen.
Kyllä. Paikallisesti tallennetut EKG:t ovat hyvin pieniä, vain 18 kt:n kokoisia; ne vievät tilaa puhelimessasi, mutta vain vähän: tämä tarkoittaa, että yksi laitteeseesi tallennettu mp3-äänitiedosto on noin 250 EKG-tallenteen kokoinen.
Tällä hetkellä tilin sähköpostiosoitetta ei voi muuttaa sovelluksessa.

Pariliitosta ei ole tarpeen uusia paristojen vaihdon jälkeen. Aseta oikea päivämäärä ja aika monitoriin noudattamalla jotakin seuraavista vaiheista:
    a.    Aseta monitori siirtotilaan painamalla näytön "Siirto"-, "Bluetooth"- tai "Kello"-painiketta. Näet näytössä vilkkuvan "O":n. Käynnistä sovellus ja napauta synkronointikuvaketta kojelaudassa synkronoidaksesi monitorin manuaalisesti sovelluksen kanssa. Jos automaattinen synkronointi on PÄÄLLÄ, synkronointi alkaa automaattisesti, kun sovellus käynnistetään.
    b.    Voit asettaa päivämäärän ja kellonajan manuaalisesti monitoriin. Katso käyttöohjeesta, kuinka päivämäärä ja kellonaika asetetaan manuaalisesti monitoriin.

Sovelluksen uusimmassa versiossa verenpaine- ja EKG-lukemasi näytetään linkitettyinä, jos ne otetaan samanaikaisesti. Omron Connect -sovelluksen vanhemmista versioista siirrettyjä lukemia ei kuitenkaan voida linkittää.

Yhdistäminen

Jos OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus kehotti kytkemään sijaintipalvelut päälle ja hylkäsit pyynnön, sijaintipalvelut on kytkettävä päälle monitorin synkronoimiseksi. Jos haluat antaa OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellukselle luvan käyttää sijaintitietoja, toimi näin:
iOS: Tarvitaan vain taustatiedonsiirtoon.
Asetukset -> Tietosuoja -> Sijaintipalvelut -> Napauta "OMRON Connect" -sovellusta ja ota sijainti käyttöön
Android:
Asetukset -> Sijainti -> Sovellusluvat -> Napauta "OMRON Connect" -sovellusta ja ota sijainti käyttöön

Huom.: Tarkka polku voi vaihdella älylaitteen ja sen käyttöohjelmiston version mukaan.

o    P-tila on pariliitostila. Voit asettaa verenpainemittarin pariliitostilaan painamalla siirtopainiketta (Bluetooth, siirto, tai kello) 3–5 sekunnin ajan. Näet näytössä vilkkuvan "P":n.
o    O-tila on siirrä- tai synkronoi-tila. Voit asettaa verenpainemittarin siirtotilaan painamalla siirtopainiketta (Bluetooth, siirto, tai kello) kerran. Näet näytössä vilkkuvan "O":n.

Varmista, että automaattinen synkronointi on otettu käyttöön sovelluksessa. Tarkasta tämä napauttamalla plus-valikkoa (+) ja siirry Profiiliin -> yhdistetyt laitteet -näkymään.

Automaattinen synkronointi kytkeytyy automaattisesti PÄÄLLE, kun verenpainemittari pariliitetään sovellukseen. Synkronointi alkaa sovelluksen käynnistämisen yhteydessä, jos automaattinen synkronointi on PÄÄLLÄ "Liitetyt laitteet"-näkymässä.
Voit poistaa automaattisen synkronoinnin käytöstä sovelluksessa napauttamalla plus-valikkoa (+) ja valitsemalla Profiili → Yhdistetyt laitteet. Jokaisessa laitteessa on automaattinen synkronointivaihtoehto. Napauta "Pois"-painiketta kytkeäksesi automaattisen synkronoinnin pois päältä.
Jos lukema on siirretty monitorista sovellukseen onnistuneesti, tai jos lukema on poistettu sovelluksesta, lukemaa ei voi siirtää monitorista toistamiseen. Jos sinun on lisättävä poistettu lukema uudelleen, voit tehdä sen manuaalisesti.
Voit siirtää kaikki lukemasi napauttamalla "Synkronoi kaikki tiedot"-painiketta pariksi liitetyn monitorin alla "Liitetyt laitteet" -näkymässä. Sovelluksesta jo siirrettyjä tai poistettuja tietoja ei kuitenkaan siirretä uudelleen.
Et voi kirjautua ulos sovelluksesta, jos tiedonsiirto on käynnissä. Sinun on odotettava, kunnes tiedonsiirtoprosessi on valmis.
Synkronointianimaatio tarkoittaa, että sovellus yrittää siirtää lukemia mittarista, kun automaattisen synkronoinnin toiminto on käytössä. Mikäli synkronointianimaatio pysyy näytössä pitkään eikä lopu edes minuutin kuluttua (yhden laitteen pariliitoksen osalta; Siirtoaika voi olla pidempi sovelluksen kanssa pariksi liitettyjen laitteiden määrästä riippuen; sulje sovellus ja käynnistä se uudelleen. Vaihtoehtoisesti voit kytkeä automaattisen synkronoinnin toiminnon pois päältä Liitetyt laitteet -näkymässä.
Lukemat siirretään sovellukseen 5‒15 sekunnissa siirrettävistä tiedoista riippuen. Virheilmoituksen ilmestyminen näyttöön voi kuitenkin kestää minuutin, jos manuaalinen siirto epäonnistuu. Et näe virheitä automaattisessa synkronoinnissa.

Tietojen jakaminen, tietoturva, yksityisyys, sijainti sovelluksessa

Jotta OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus voi jakaa verenpainetietosi Apple Healthin/Google Fitin/Samsung Healthin kanssa, Apple Health/Google Fit/Samsung Health on otettava käyttöön OMRON Connect -sovelluksessa.  

Ohjeet Apple Healthin käyttöönottoon OMRON Connect -sovelluksessa
1.    Siirry sovelluksessa kohtaan "Profiili"
2.    Napauta "Sovellusasetukset"
3.    Napauta "Jaa tiedot muiden sovellusten kanssa"-kohdassa "Apple Health"
4.    Napauta "Yhdistä"
5.    Ota käyttöön luokat, jotka haluat jakaa, ja napauta "Salli".

Google Fitin käyttöönottovaiheet OMRON Connect -sovelluksessa
1.    Siirry sovelluksessa kohtaan "Profiili"
2.    Napauta "Sovellusasetukset"
3.    Valitse "Jaa tiedot muiden sovellusten kanssa"-kohdassa "Google Fit".
4.    Napauta "Yhdistä"
5.    Kirjaudu sisään noudattamalla näytössä näkyviä ohjeita
6.    Napauta "Salli"

Vaiheet Samsung Healthin käyttöönottamiseksi OMRON Connect -sovelluksessa
1.    Siirry sovelluksessa kohtaan "Profiili"
2.    Napauta "Sovellusasetukset"
3.    Napauta "Jaa tiedot muiden sovellusten kanssa" -kohdassa "Samsung Health"
4.    Napauta "Yhdistä"
5.    Ota käyttöön luokat, jotka haluat jakaa
6.    Kirjaudu sisään tarvittaessa noudattamalla näytön ohjeita
7.    Napauta "Valmis"

Huomaa, että Google Fit ja Samsung Health ovat saatavilla vain Android-puhelimissa, eivät iPhonessa.

Kyllä Olemme toteuttaneet kohtuullisia varotoimia suojellaksemme keräämiämme tietoja katoamiselta, väärinkäytöltä ja luvattomalta käytöltä, paljastamiselta, muuttamiselta ja tuhoutumiselta. Huomaathan silti, että ponnisteluistamme huolimatta mikään tietoturvatoimi ei voi taata täydellistä turvallisuutta. Suojaa salasanasi, puhelimesi, mobiililaitteesi ja tietokoneesi luvattomalta käytöltä muun muassa kirjautumalla ulos jaetun tietokoneen tai laitteen käytön jälkeen, valitsemalla vankka salasana, jota kukaan muu ei tiedä tai voi helposti arvata, ja pitämällä kirjautumistunnuksesi ja salasanasi salassa. OMRON ei ole vastuussa mistään kadonneista, varastetuista tai vaarantuneista salasanoista tai mistään toiminnasta tililläsi luvattoman salasanatoiminnan kautta.
Ei, emme kerää tai tallenna luottokorttitietojasi.

OMRON-sovelluksen käyttäminen edellyttää tiettyjen käyttöoikeuksien myöntämistä. 

Alla on luettelo OMRON iOS -sovelluksen edellyttämistä käyttöoikeuksista ja niiden käytöstä:
    1.    Bluetooth: OMRON-monitorien tiedonsiirto edellyttää Bluetooth-käyttölupaa. 
    2.    Sijainti: iOS-laitteet käyttivät Applen iBeacon-toimintoa OMRON-monitorien taustatiedonsiirtoa varten. Sen käyttö edellyttää sijaintipalvelujen käyttölupaa. 
    3.    Kameran käyttöoikeus: Tämä lupa tarvitaan, jotta voit lisätä tilillesi profiilikuvan kameran avulla. Tätä käytetään myös lisättäessä lääkekuvia.
    4.    Kuvagallerian käyttöoikeus: Tämä lupa tarvitaan, jotta voit lisätä tilillesi profiilikuvan sovelluksen avulla. Tätä käytetään myös lisättäessä lääkekuvia.
    5.    Järjestelmän ilmoitusten käyttöoikeus: Tämä lupa vaaditaan, jos käytät HeartGuidea™ ja haluat saada ilmoituksen HeartGuide™-palveluun, kun puhelimesi vastaanottaa tekstiviestin, puhelun tai sähköpostin.

Alla on luettelo OMRON Android -sovelluksen käyttöoikeuksista ja niiden käytöstä:
    1.    Sijainti: Tämä lupa vaaditaan laiteparin muodostamiseen Bluetoothin kautta, joka toimii tunnistamalla lähellä olevat erllislaitteet skannaustoiminnon avulla.
    2.    Kuvat/mediatiedostot/muut tiedostot: Tämä lupa vaaditaan, jotta voit lisätä profiilikuvan tilillesi. Vaikka mediatiedostot ja muut tiedostot on yleensä ryhmitelty yhteen älylaitteellasi olevien valokuvien kanssa, emme käytä mediatiedostojasi tai muita tiedostojasi.
    3.    Yhteystiedot: Tämä lupa vaaditaan, jos käytät HeartGuidea™ yhteystietojesi nimien näyttämiseen HeartGuide™-palvelussa, kun joku soittaa tai lähettää viestejä.
    4.    Puhelut: Tämä lupa vaaditaan, jos käytät HeartGuidea™ puheluilmoitusten lähettämiseen HeartGuide™-laitteeseen.
    5.    Tekstiviestit: Tämä lupa vaaditaan, jos käytät HeartGuidea™ lukeaksesi tekstiviestejä ja vastaanottaaksesi tekstiviesti-ilmoituksia HeartGuide™-laitteeseen.
Huomaathan, että sinun ei tarvitse sallia pääsyä näihin käyttöoikeuksiin, ellet halua. Jos haluat tarkastella ja/tai poistaa joitakin näistä käyttöoikeuksista, siirry mobiililaitteesi asetuksiin.
Huomaathan, että OMRON Connect US/CAN/EMEA ei seuraa tai tallenna sijaintitietojasi. 

Jos muodostat pariliitoksen tai synkronoit monitorin iOS-/Android-laitteen kanssa, sinua saatetaan pyytää ottamaan käyttöön "sijaintipalvelut".
Google tarvitsee pääsyn sijaintipalveluihin Bluetooth-viestinnän suorittamiseksi. Google on muuttanut käyttöoikeusvaatimuksiaan Android OS 6.0:sta alkaen. Tämän vuoksi tarvitaan "sijaintitietojen käyttölupa" OMRON-monitorisi synkronointiin Android-laitteesi kanssa. 
Lisätietoja saat alla olevasta linkistä:
https://developer.android.com/about/versions/marshmallow/android-6.0-changes.html#behavior-hardware-id

OMRON-verenpainemittarien "iBeacon"-toiminnallisuuden tukeminen edellyttää sijaintitietojen käyttölupaa iOS-laitteilla. Tämän ominaisuuden avulla lukemasi siirretään sovellukseen avaamatta sovellusta erikseen. Jos estät sijaintipalvelujen käyttämisen, sovellus ei pysty synkronoimaan tietoja monitorista.

 

OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus edellyttää, että puhelimesi sijaintipalvelut on kytketty päälle, jotta se voi käyttää Bluetoothia skannaukseen monitoriesi synkronoimiseksi. 
Google lisäsi sijaintilupavaatimuksen lievittääkseen huolta siitä, että Bluetooth-majakoita voidaan käyttää sijaintisi jäljittämiseen ilman lupaasi Bluetooth-skannauksen aikana, kuten monitorien synkronoinnin edellyttämän skannauksen aikana. Kun myönnät OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellukselle luvan käyttää sijaintiasi, monitorisi voidaan synkronoida, mutta OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus ei tallenna tai seuraa sijaintiasi.
Lisätietoja Bluetooth-tekniikasta on Bluetooth Special Interest Groupin verkkosivustolla osoitteessa bluetooth.com.
Lisätietoja Googlen käyttöoikeusvaatimuksista on Googlen Android 6.0 -muutosasiakirjassa:
https://developer.android.com/about/versions/marshmallow/android-6.0-changes.html#behavior-hardware-id

Tilaus ja premium-ominaisuudet

Voit ostaa tilauksen siirtymällä kohtaan Profiili → Premium-ominaisuudet ja valitsemalla jonkin tarjolla olevista vaihtoehdoista. Ensimmäiset 30 päivää ovat maksuttomia, sen jälkeen sinua veloitetaan valitsemasi tilausmallin mukaisesti.
Ei, tilausta ei peruuteta automaattisesti. Sinun on peruutettava tilaus sovelluksesta tai sovelluskaupasta, ennen kuin poistat OMRON FConnect -sovelluksen tai pyydät OMRON connect US/CAN/EMEA -tilisi poistamista.
Kaikkia palkintopisteitä ei synkronoida taustalla. Joten kun avaat sovelluksen, tietosi synkronoidaan pilven kanssa palkintopisteiden laskemista varten. Kun olet avannut sovelluksen, sinun pitäisi nähdä päivitetyt palkintopisteesi 24 tunnin sisällä.
Kyllä, voit muuttaa tilausmalliasi siirtymällä kohtaan Profiili -> Premium-ominaisuudet -> napauttamalla "Hallitse tilaustani"-painiketta nähdäksesi käytettävissä olevat tilausvaihtoehdot.
Kyllä, voit käyttää sovelluksen premium-ominaisuuksia tilauksen päättymispäivään asti.
Ei, et saa hyvitystä, kun peruutat tilauksesi. Voit kuitenkin jatkaa sovelluksen premium-ominaisuuksien käyttöä tilauksen päättymispäivään asti.
Näet veloitukset tiliotteessasi nimellä Apple tai Google.

Saat lahjakortin lunastuskoodin sähköpostiviestinä, jonka lähettäjän osoite on noreply-healthcare-EMEA@omron.com

Voit peruuttaa tilauksen sovelluksessa tai App Storessa/Google Play Kaupassa.
Peruuttaaksesi tilauksen OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovelluksessa:
    a.    Avaa OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus
    b.    Siirry kohtaan Profiili -> Premium-ominaisuudet
    c.    Napauta "Hallinnoi tilaustani"-painiketta
    d.    Napauta "Peruuta tilaukseni"-osiossa "Kyllä"-painiketta
    e.    Napauta seuraavassa ponnahdusikkunassa "Vahvista"-painiketta
    f.    Sinut ohjataan App Storeen tai Google Play Storeen. Etsi OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus ja peruuta tilaus


Peruutus App Storessa:
iOS:
    a.    Avaa "App Store" älylaitteessasi
    b.    Napauta "Profiili"-painiketta oikeassa yläkulmassa
    c.    Napauta "Tilaukset"
    d.    Etsi OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus ja peruuta tilaus
Jos sinulla ei ole pääsyä iPhoneen tai Maciin, katso alla olevasta linkistä kuinka peruutat tilauksesi:
https://support.apple.com/en-us/HT202039

Peruutus Google Play Kaupassa:
Android:
    a.    Avaa "Play Store" älylaitteessasi
    b.    Napauta "Profiili"-painiketta oikeassa yläkulmassa
    c.    Napauta "Maksut & tilaukset"
    d.    Napauta "Tilaukset"
    e.    Etsi OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovellus ja peruuta tilaus
Jos sinulla ei ole pääsyä Android-puhelimeesi, katso alla olevasta linkkistä ohjeet tilauksen peruuttamiseen:
https://support.google.com/googleplay/answer/7018481

Ei, palkintopisteesi eivät muutu, jos poistat lukemasi.
Kyllä, nykyinen tilauksesi säilytetään, ja voit käyttää premium-ominaisuuksia Android-puhelimellasi. Muista kuitenkin peruuttaa tilaus Apple App Storessa ennen nykyistä tilauksen päättymispäivää tilauksen automaattisen uusimisen välttämiseksi. Kun nykyinen tilaus Apple App Storesta on peruutettu, voit tehdä uuden tilauksen Android-puhelimellasi ja jatkaa premium-ominaisuuksien käyttöä. Kaikki lääkitystietosi, palkintopisteesi ja premium-raporttisi säilytetään.
Kyllä, nykyinen tilausostos säilyy, ja voit käyttää premium-ominaisuuksia iOS-puhelimellasi. Muista kuitenkin peruuttaa tilaus Google Play Kaupassa ennen nykyisen tilauksen päättymispäivää tilauksen automaattisen uusimisen välttämiseksi.
Saatat pystyä käyttämään kaikkia premium-ominaisuuksia, jos omistat HeartGuide™-laitteen. Voit nauttia premium-palveluista niin kauan kuin sinulla on tämä tili OMRON Connect US/CAN/EMEA -sovelluksessa.

Ilmoitus Ominaisuus

Varmista seuraavat asiat ilmoituksien saamiseksi:
    "Ilmoitukset" ovat KÄYTÖSSÄ sovelluksen kohdassa Profiili -> Sovellusasetukset. Toimi näin:
    iOS:
    1.    Siirry älylaitteesi asetuksiin
    2.    Valitse OMRON Connect -sovellus
    3.    Varmista, että ilmoitukset on otettu KÄYTTÖÖN
    Android:
    1.    Siirry älylaitteesi asetuksiin
    2.    Varmista, että OMRON Connect -sovelluksen ilmoitukset ovat KÄYTÖSSÄ
    3.    Napauta "OMRON Connect". Varmista, että ilmoitukset ovat KÄYTÖSSÄ

Et voi lukea/käyttää aikaisempia neuvoja, jos et ole tilannut premium-palveluita. Jos olet kuitenkin tilauskäyttäjä, voit lukea aiempia neuvoja siirtymällä neuvonäkymään alareunan valikkopalkista.
Voit poistaa neuvoilmoitukset käytöstä siirtymällä kohtaan Profiili -> Sovellusasetukset -> ja ottamalla "Ilmoitukset"-vaihtoehdon POIS KÄYTÖSTÄ.

Onko sinulla kysyttävää?

Ota yhteyttä tukitiimiimme.

Ota yhteyttä